2009. május 6., szerda

Loyolai Szent Ignác imája

Krisztus lelke, szentelj meg engem.
Krisztus teste, üdvözíts engem.
Krisztus vére, ihless meg engem.
Krisztus oldalából kifolyó víz, tisztíts meg engem.
Krisztus szenvedése, erősíts meg engem.
Ó, édes Jézus, hallgass meg engem.
Szent sebeidbe rejts el engem.
Ne engedd, hogy elszakadjak tőled.
A gonosz ellenségtől oltalmazz engem.
Halálom óráján hívj el engem.
És juttass magadhoz engem,
Hogy szentjeiddel dicsérjelek téged mindörökkön örökké. Ámen.

2 megjegyzés:

  1. Mindenki megérdemli, hogy boldog legyen a családjában és a kapcsolataiban, szerencsém volt, hogy visszakapjam a férjemet, Robbinson doktor hiteles segítséget nyújtott a házasságomban, a férjem 8 hónapra elhagyott, és teljesen összetörtem, és nem találtam rá módot. minden módon megpróbáltam visszaszerezni. Valamikor depressziós voltam, miközben olvastam egy bejegyzést az interneten, ahol az emberek arról tanúskodtak, hogy Dr. Robbinson hogyan segített nekik hasonló problémák megoldásában, ez egy válási oldalon volt, felvettem vele a kapcsolatot, és ő sem habozott, hogy segítsen nekem. A férjem hazajött, a boldogságom helyreállt
    SMS/hívás: +12267705795
    E-mail: Drrobbinssonspiritualhome@gmail.com
    https://www.facebook.com/drrobbinson

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók